9 lipca 2011

Promocja książki „Z dziejów Obozina”


Zobacz fotorelację >>

W sobotę 9 lipca 2011 r. odbył się w Obozinie Piknik Country, podczas którego miała miejsce promocja mojej najnowszej książki „Z dziejów Obozina”. Termin promocji nie był przypadkowy, gdyż organizowany już po raz czwarty piknik, cieszy się ogromną popularnością także wśród mieszkańców Skarszew, Starogardu, Tczewa, Gdańska. Piknikowe spotkanie rozpoczęło się od przedstawienie przybyłych gości, wśród których byli posłowie Sławomir Neuman i Jan Kulas oraz senator Andrzej Grzyb.

Byli także przedstawiciele władz samorządowych z Wicestarostą Kazimierzem Chyłą oraz przewodniczącym Rady Powiatu Wiesławem Brzoskowskim. Był także Prezes WZRKiOR Piotr Hałuszczak i wiele innych osób. Następnie sołtys Obozina Grzegorz Miszewski wywołał mnie na scenę. Usłyszałem wiele miłych słów i podziękowań za napisanie książki od wspomnianych gości. Otrzymałem też piękny list gratulacyjny od Wicestarosty Kazimierza Chyły oraz specjalne podziękowania oraz piękny bukiet kwiatów od sołtysa Grzegorza Miszewskiego i najstarszych mieszkańców Obozina.
Po uroczystym zaprezentowaniu książki przyszedł czas na autografy, które składałem w Biurze Szeryfa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga! Ze względu na dużą ilość komentarzy spamerów każdy nowy komentarz pojawia się dopiero po zatwierdzeniu przez moderatora. Prosimy nie wpisywać komentarza ponownie.